czwartek, 21 czerwca 2012

Na działce 2

Rzeczywiście tak mi się na tej działce spodobało, że chciałam jechać dzisiaj, ale deszcz pokrzyżował moje plany. Ostatnim razem podpatrzyłam Maćka, jak wchodzi na drzewo.

Postanowiłam, że ja też wejdę. I weszłam.

Trochę wysoko, ale co tam, widok był wspaniały. Ludzie byli może mniej zadowoleni z moich wyczynów, ale Maciek wszedł jeszcze wyżej i jakoś nikt nie panikował.

Po powrocie na ziemię dalej odkrywałam zakamarki, jakie kryła działka.


Najfajniej spodobało mi się siedzieć w buszu traw i innych roślinek.


Zaintrygował mnie też taki śmieszny domek, ale nie potrafiłam jakoś do niego wejść, Maciek mi powiedział, że to dla ptaków... hmmm, a to ciekawe, muszę poćwiczyć wspinanie.

Poza tym gonitwom i zabawom z Maćkiem nie było końca.

Zapoznałam się też z nową koleżanką Dosią, ale nie miałam okazji się z nią pobawić.

Czekam na następny raz.

2 komentarze:

  1. Fajnie jest na działce. Najbardziej spodobało mi się jak weszłaś na drzewo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tam macie , aż zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń