poniedziałek, 23 czerwca 2014

Po przerwie

Straciłem wenę, pisać mi się nie chce, stąd te przerwy na blogu. W międzyczasie byliśmy na mini wakacjach. Pogoda nam dopisała, było fajnie, jak to na wakacjach bywa.

Były wypady na inne działki, łażenie po drzewach, bieganie, szukanie, polowanie po prostu frajda.
Lucha upolowała swoją pierwszą w życiu myszkę!!! Chodziła dumna jak paw i z nikim się nie chciała nią podzielić. Hm. Tośka upolowała żabę i to niejedną. Ja... cóż zajęty byłem wypoczynkiem, czasu na polowania nie miałem, podobnie zresztą jak Maciek. A zresztą kotom w naszym wieku już chyba nie przystoi uganiać się za myszami, nie sądzicie?
Powiem wam coś w sekrecie. Luśka weszła na drzewo i nie potrafiła z niego zejść, hihihi, ludzie musieli pożyczać drabinę, aby ją ściągnąć z czereśni. Po prostu beka!!! Ale już się nauczyła, tak że jest dobrze. U nas na działce wylęgły się małe ptaszki i to właśnie w odwiedziny do nich Lucha zaszła tak daleko na tę czereśnie, ale nic z tego nie wyszło, ptaszki całe i zdrowe gotowe do odlotu. Poszliśmy na spacer pewnego wieczoru, a Lucha myk i już siedzi na... brzozie, ale szybko się zmitygowała i zeskoczyła w porę, zanim nie zalazła za wysoko. Oj, działo się, działo. A oto fotorelacja z wakacji.















 


Z utęsknieniem czekamy na kolejne wyjazdy.

4 komentarze:

  1. ale rządzicie na tych wakacjach ... haha
    ... hej przygodo ...

    OdpowiedzUsuń
  2. A my czekamy na kolejne relacje z wakacji i nie tylko ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwe kociaki. Stęskniłam się za fotorelacjami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialny namiot!!!! Ja tez taki chce (tylko sie do niego nie zmieszcze). A z tym wchodzeniem na drzewa to tez tak mialam - wlasciwie nie ja, tylko moja pierwsza kotka. Weszla na bez w ogrodzie i plakala pol godziny zeby ja zdjac. Nie mialam drabiny, niestety, a za wysoko bylo zeby ja zdjac. W koncu jakos "troche zeszla - troche spadla". Za przyjazniona pani weterynarz powiedziala mi, ze niektore koty maja lek wysokosci. Przypomina mi sie wtedy zawsze Tygrysek z "Kubusia Puchatka", ktory tez byk "swietnym wspinaczem", tylko "ogon mu przeszkadzal w schodzeniu z drzew" :) Pozdrawiam wszystkie ogoniaste i Ludzi!

    OdpowiedzUsuń