poniedziałek, 8 marca 2010

Lolek

Wczoraj otrzymałem wiadomość od Lolka, mojego brata. Otóż Lolek przygotowuje się do Euro 2012. Za wszelką cenę chce się dostać do kadry narodowej. Poczynił w tej sprawie dużo wysiłków. Podobno trenuje regularnie, oto on w akcji.



Przyznacie sami, że takich skoków nie jest w stanie wykonać żaden bramkarz.

 
Rewelacja!!!  Jestem bardzo dumny ze swojego brata. 

Ja niestety nie mogę pochwalić się takimi osiągnięciami. Nauczyłem się aportować myszki, co uważam za bardzo dużo. Zresztą nie każdy z nas braci musi mieć takie same zdolności. Ja jestem dobry w innych rzeczach, o czym piszę na bieżąco.
Wciąż nie mam niestety wiadomości o moim trzecim bracie Leonie :(( W związku z tym rozesłałem takie oto zdjęcia. Może się jednak odezwie, gdy to zobaczy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz